WELCOME

Τούτο φαίνεται νά 'ναι μια gallery, τροφή για το πεινασμένο μάτι, αλλά είναι απάτη. Στην πραγματικότητα είναι τροφή για το μυαλό, ένα συμπόσιο ιδεών. Αριστοτέλικά "ψυχαγωγώ" σημαίνει "άγω την ψυχή".

Διασκεδάστε, αλλά περισσότερο, σκεφτείτε.

Thursday, June 26, 2008

Discussion with the idea someone has of himself

Everyone has an idea about himself, the way he sees himself internally, not on the mirror. Usually, you build this idea using all the positive characteristics you think you have (many of them fictional), hushing all the bad elements. Then, the Idea speaks and you listen, the Idea orders and you obey, the Idea controls you totally and you play a role. ________________________________________ Ο καθένας έχει μια ιδέα για τον εαυτό του, ο τρόπος που βλέπει τον εαυτό του εσωτερικά, όχι στον καθρέφτη. Συνήθως, χτίζεις αυτή την ιδέα χρησιμοποιώντας όλα τα θετικά χαρακτηριστικά που νομίζεις ότι έχεις (πολλά απ' αυτά φανταστικά), απ0σιωπώντας όλα τα κακά στοιχεία. Ύστερα, η Ιδέα μιλάει κι εσύ ακούς, η Ιδέα διατάζει κι εσύ υπακούς, η Ιδέα σε ελέγχει πλήρως κι εσύ παίζεις ένα ρόλο.

131 comments:

Yannis Petsas said...

Εξαιρετικά εύστοχο. Ευχαριστώ, όχι μόνο θα το λάβω υπόψη μου αλλά θα σου ζητήσω και μια χάρη, μπορώ;

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
αν μπορώ να σ' ευχαριστήσω και δύναμαι, γιατί όχι;

Yannis Petsas said...

Τίποτα μωρέ, να, πες μια κουβέντα στην Τιμοξένη... αν γίνεται, ξέρεις εσύ.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη μου,
βλέπω ότι οι πληγές κλείνουν αργά.
Θυμάσαι πού καταλήξαμε την προηγούμενη φορά, αν δεν υπήρχε ο Mr Moog να σε πάει για πλύση στομάχου, τώρα δε θά 'μαστε εδώ να μιλάμε όλοι.
Ρε Γιάννη, της είπα, αλλά βλέπεις που ... θατσερίζει, είναι μια ατσάλινη προσωπικότητα. Δεν είμαι σίγουρος ότι μ' έχει ερωτευτεί, καθόλου πιστεύω, αλλά παίζει, όπως όλες οι γυναίκες.
Προσπάθησα, κι αν προσπάθησα, να της μιλήσω για σένα αλλά δε φαίνεται να ακούει. Όπως β΄λέπεις έχει και μέρες να 'μπει στο μπλογκ.
Κι εμένα μου λείπει όχι όμως με τον τρόπο το δικό σου, μια έξυπνη συνομιλία είναι πάντα ευπρόσδεκτη.

Yannis Petsas said...

Ξέρω Σπύρο, ξέρω... θ' αντέξω και χωρίς εκείνη... να 'χα έστω μια φωτογραφία της, κάτι , οτιδήποτε, μια τούφα απ' τα ξανθά της μαλλιά...

Anonymous said...

Σημείωση από το ημερολόγιο.
22-06-08 Κυριακή πρωί ωρα 10.15 πηγαίνοντας για το λουτρό μου σε αμμώδη περιοχή. Εξω από το Α Γυμνάσιο
εμφανίζεται μιά μορφή ψυλόλιγνη με σχεδόν κάτασπρα μαλλιά και γένια, φορά άσπρο πουκάμισο ( πάντα του άρεσε το λευκό ) κρατά στο χέρι του πλαστική σακούλα και τρέχει να την τοποθετήσει στον κάδο απορριμάτων. Δεν σταματώ συνεχίζω το δρόμο που χάραξα. Μου φτάνει που σε είδα .
Ο χρόνος κάνει τα πάντα αλοιφή.
Η ιδέα με ελέγχει πλήρως και εσύ δεν παίζεις κανένα ρόλο.
Δικιά σου
Φιλάκια

Yannis Petsas said...

Σπύρο... δεν πιστεύω σ' αυτά που ακούω, υπάρχει άλλος Σπύρο, εγώ δεν έχω γένεια... ποιος είναι αυτός ο άλλος Σπύρο; Μίλα μου Σπυρο, θα με τρελάνει...

Yannis Petsas said...

Γιατί δεν μου απαντάς Σπύρο; Έπεσε ο server Σπύρο; Σπύρο, είσαι εκεί Σπύρο;

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
προφανώς είμαι εγώ με τα άσπρα γένια και μαλλιά.
Τώρα τά ... 'παιξα.

Spyros Vlahos said...

Τιμοξένη,
τα γεγονότα αυτά συνέβησαν και δε θυμάμαι ποιαν είχα συναντήσει την Κυριακή.
Από την άλλη μεριά, μπορεί να ήσουν και σ' αυτοκίνητο μέσα για να 'πας σε "αμμώδη παραλία".
Είμαι σχεδόν σίγουρος για το ποιος είσαι. Προφανώς και δεν παίζω ρόλο εγώ, αφού υποπτεύομαι ότι είμαστε του ίδιου φύλου και μου κάνεις πλάκα.

Yannis Petsas said...

Σπύρο, θα φάω καραμέλες βουτύρου μέχρι που να πεθάνω. Και 'σένα να σουκαεί η τηλεόραση μαζί με το βίντεο.

Spyros Vlahos said...

Τιμοξένη,
κι αποκλείεται να είσαι δικιά μου αφού είσαι πολύ γνωστός μου.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
οι καραμέλες βουτύρου πιθανόν να σε παχύνουν.
Τηλεόραση δεν βλέπω και το βίντεό μου είναι καμμένο.
Δε βλέπεις που μας δουλεύει όλους η Τιμαξένη;

Yannis Petsas said...

Να μην σε νοιάζει, ό,τι θέλω θα κάνω, δεν έχει νόημα για 'μένα αυτή η ζωή πια. Και αυτά να τα βλέπει η ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ που δεν με πιστεύει για το βίντεο.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
λογικέψου! Αμάν πια έρωτας!
Πότε θα 'μπει η ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ να 'δει το ... δράμα που ζούμε;

Χρύσα Πανταζή said...

Ωραία η κουβέντα. Η Τιμοξένη, μια Ιδέα έξω από σας και όμως δικιά σας, ένα πλάσμα που αν δεν είχε ήδη πλαστεί ως ερωτικό αντικείμενο, δεν θα μπορουσε "να μιλάει κι εσύ ακούς, η Ιδέα διατάζει κι εσύ υπακούς, η Ιδέα σε ελέγχει πλήρως κι εσύ παίζεις ένα ρόλο."
Γιάννη έχεις ελπίδες. Ο καημός θα σου ασπρίσει τα μαλλιά, ξεκίνα από τώρα να μην ξυρίζεσαι. Ασπρα πουκάμισα πουλούν παντού. Στη σακούλα με τα σκουπιδια που βρήκε τον ερωτισμό τώρα η Τιμοξένη, δεν καταλαβαίνω. Καλού κακού πάντως καθάρισε καμμιά πατάτα και κράτα τα φλούδια.

Yannis Petsas said...

Χρύσα, να ξέρεις, πολύ το εκτιμώ αυτό. Η Τιμοξένη είναι θύμα, αυτού του ακατονόμαστου, ποιος ξέρει τι της έκανε και πότε και της πήρε τα μυαλά, όχι Χρύσα, δεν έχω καμιά ελπίδα... κι άσπρα μαλλιά έχω και πουκάμισα και γένια ν’ αφήσω μπορώ αλλά δεν θ’ αλλάξει τίποτα, είναι μαγεμένη σου λέω... ίσως αυτή η σακούλα με τα σκουπίδια... ποιος ξέρει τι πέταξε αυτός στον κάδο... αυτό είναι, πρέπει να πάρω σβάρνα τους κάδους.

Spyros Vlahos said...

Here comes a sun,
δεν ξέρω, η Τιμοξένη είναι ερωτευμένη μαζί μου (εγώ είμαι μ' άσπρα μαλλιά), ο Γιάννης είναι ερωτευμένος με την Τιμοξένη (σε επίπεδο ... αυτοκτονίας) κι όλα πάνε καλά.
Τώρα, την Κυριακή όντως πήγα στον κάδο μια σακκούλα με σκουπίδια, τίποτα το ερωτικό εκτός αν η Τιμοξένη είναι αυτοκαταστροφική.
Δεν την ξέρω, υποπτεύομαι ότι είναι κάποιος και μου κάνει πλάκα, δεν ξέρω.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
μην απελπίζεσαι. Αν είναι πραγματική η Τιμοξένη, το έχω δηλώσει με χίλιους τρόπους ότι δεν είμαι ερωτευμένος μαζί της. Δεν της έκανα τίποτα, ούτε καν την ξέρω.
Δεν μπορώ να τη βρίσω κιόλας τη γυναίκα.
Θα βρεθεί μια λύση. Πάντως καλά σου λέει η Χρύσα, άρχιζε να κάνεις συλλογή από σκουπίδια!

Mr.Moog said...

Άντε πάλι τα ίδια, τώρα πρέπει να τον μαζεύω κι απ' τους κάδους... μα τρελοί είσαστε όλοι εσείς; Κι αυτή η Τιμοξένη, τι της ήρθε τώρα να πει για τους κάδους; Πώς να τον μαζέψω εγώ τώρα;

Spyros Vlahos said...

Mr Moog,
θα ΄διαβάσει, βέβαια, ο Γιάννης τούτο το σχόλιο αλλά δε γίνεται διαφορετικά. Εσύ που τον ξέρεις καλύτερα, τι θα πρέπει να γίνει; Έχει καταντήσει πολύ ασταθής με την Τιμοξένη.

Mr.Moog said...

Είχαμε κανονίσει να φύγουμε σε μερικές μέρες για διακοπές. Τώρα πως θα τον σέρνω σ' αυτή την κατάσταση; Πόσο μπορώ ν' αντέξω κι εγώ; Άσε που θα μυρίζει το σπίτι σκουπίδια... αχ Τιμοξένη... τι μας κάνεις... πάει το καλοκαίρι...

Spyros Vlahos said...

Mr Moog,
κάνε ό,τι μπορείς. Είναι αμαρτία, γιατί είναι καλό παλληκάρι.

amelie said...

να σου πω την αληθεια σπυρο μου, το εργο σαν εργο δε μ αρεσε και τοσο... εχεις κανει πολυ καλυτερα... αλλα τα λογια απο κατω ειναι καταπληκτικα...
φιλιααααααα

ολα θα πανε καλα... said...

Moυ άρεσε πολύ αυτό το postaki,Σπύρο,νομίζω πως στο παρελθόν έχεις καταπιαστεί με το ίδιο θέμα αλλά σε άλλο πίνακα - κάνω λάθος;Είπα νομίζω και μπορεί.Αλλά κάτι μου θυμίζει.Μπορεί να γράψει κανείς σελίδες επί σελίδων επί του θέματος και να παραμείνει ανεξάντλητο.Μήπως,καμιά φορά,και τη γνώμη των άλλων για μάς,αυτών που θεωρούμε στη ζωή μας σημαντικούς,δεν ασπαζόμαστε και δεν κάνουμε τα λάθη της ζωής μας,απλώς νομίζοντας το ένα ή το άλλο;Ενστερνιζόμενοι δηλαδή την άποψη των άλλων για το πώς είμαστε;
Έχω τη γνώμη ότι θα πρεπε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να κάνουμε μια αυτοκριτική.
Αλλά ποιος το κάνει;Κι αν το κάνει,κατά πόσον μπορεί να είναι αντικειμενικός απέναντι στον εαυτό του;

Άλλο θέμα τώρα:μαθαίνω από εδώ ότι έχεις καμμένο βίντεο.Αχ,βρε Σπύρο,πλάκα μάς κάνεις;Εγώ πάντως πιστεύω ότι σαμποτάρεις την αλληλογραφία μου με τον Γιάννη και να μας πεις πάραυτα(μετάφραση:πάρε αυτά)τι έχεις κάνει στο mailbox μας και δεν φαίνονται τα εμαιλς που του στέλνω!
Μα τον Άγιο,αναρωτιέμαι!
:)))
(είδες;είμαι σε Κερκυραϊκό mood!)

spyros1000 said...

ΑΠΛΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΕΡΚΥΡΑ...

Spyros Vlahos said...

Amelie,
η αισθητική εμπειρία είναι ένα, το μήνυμα είναι άλλο. Αν δέσουν και τα δύο έχουμε έργο τέχνης. Μάλλον θά 'μουνα σε ... άσχημη μέρα.
Έτσι, όμως, θέλω, να μου λες την αλήθεια. Ν' αποφύγω όσο γίνεται την αυταρέσκεια.
Σ' ευχαριστώ.

Spyros Vlahos said...

Όλα θα πάνε καλά,
(α) έχεις απόλυτο δίκιο. Σε προηγούμενο ποστ διαπραγματεύτηκα το παίξιμο ρόλου μέσα από τα όνειρα που κάνουμε. Τούτο είναι παρεμφερές
(β) Παρ' όλο που θά 'πρεπε να καθρεφτιζόμαστε στους άλλους, έχουμε μια υπερφίαλη ιδέα για τον εαυτό μας κι είναι τούτο (η αυταρέσκεια) ο επόμενος αγώνας που θά 'πρεπε να πολεμήσουμε. Χιλιάδες παραδείγματα γύρω σου.
(γ) δεν μποϋκοτάρω καμμιά ετερόφυλη σχέση (πχ mailbox και τέτοια), μα τον Άη-Σπυρίδωνα. Το βίντεο μου πρόλαβε κι αυτοκτόνησε μόνο του πολύ πριν ο Γιάννης με καταραστεί επειδή (εγώ φταίω;) δεν τον θέλει η Τιμοξένη. Η οποία μπορεί και νά 'ναι μυθικό πρόσωπο (πχ Ηρακλής). "Πάρε αυτά" να με βγάλετε από τη μαύρη λίστα διότι δε φταίω ,το τσαμένο!

Spyros Vlahos said...

Σπύρο1000,
τα κεφαλαία σημαίνουν ότι φωνάζεις;
Και τις δικές μου καλησπέρες. Να περνάς καλά διότι ο καιρός περνάει τάχιστα.

Anonymous said...

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ

Spyros Vlahos said...

Ανώνυμε,
γιατί φωνάζεις;
Το συνειδητοποιήσαμε.
Ή "ήγκηκεν γαρ η ώρα".
Γι' αυτό παλεύουμε για μια "αξιοπρεπή" έξοδο"

Anonymous said...

ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ: ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΓΕΝΕΤΟ ΦΩΣ...
ΣΠΥΡΕΤΟ, ΠΡΟΣΕΧΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΣ Ο ΘΕΟΣ.

katerina said...

Εγώ γιατί χάνω τα καλύτερα;;;
Παρακαλώ ενημερώστε με για όλο το concept.
Θέλω όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την ωράια Τιμοξένη και ....τα σκουπίδια της

Spyros Vlahos said...

Anonymous,
χαίρομαι να μιλάω με ανώνυμους.
Είπεν ο θεός για το φως αλλά εγένετο ... ΔΕΗ. Η οποία αυξάνει τα τιμολόγιά της από Ιούλιο.
Τώρα την ... πεόσαμε!

Spyros Vlahos said...

Κατερίνα,
είναι η δεύτερη απόπειρα του Γιάννη (το σενάριο εξελίσσεται όλο πιο πάνω) να πλησιάσει την Τιμοξένη.
Εγώ βρίσκομαι στο μάτι του κυκλώνα.


ΥΓ. Μπαίνω στο μπλογκ σου αλλά δεν μπορώ να 'βγω. Τό 'σβησα από τα λινκ μου για να το ξανακάνω μήπως και διορθωθεί το πρόβλημα. Πάω να κάμω αυτή τη δουλειά και να ελέγξω την ορθότητά της

Spyros Vlahos said...

Κατερίνα,
δεν μπορώ πάλι. Τι να τρέχει;

Yannis Petsas said...

Εγώ. Σε καταράστηκα να μπαίνεις σε blogs και να μην μπορείς να βγεις. Και νασου καεί και το ψυγείο.
Και να χάσεις όλα σου τα links.

Yannis Petsas said...

Και να σου γράφει και η Λουκά.

Spyros Vlahos said...

Ρε 'συ Γιάννη, όχι το ψυγείο!
Η Λουκά έιναι στα ... κιλά μου, δε με τρομάζει. Έχει και χαμόγελο.

ΥΓ Πήγαινε στο Φιλαλήθη, από τα λινκ μου (που με καταράστηκες να τα χάσω, κακούργε) και δες μια συνέντευξη του Τριβιζά, πολύ έξυπνος.

Mr.Moog said...

Σπύρο, μην δίνεις σημασία. Στο βάθος ξέρει ότι δεν φταις εσύ. Με τα σκουπίδια μου λες τι να κάνω; Από χθες μου ‘χει γεμίσει το σπίτι σκουπίδια και όχι τίποτα άλλο, είχε κι έναν τρελό στην οικογένεια, φοβάμαι, καταλαβαίνεις, μήπως είναι κάτι κληρονομικό... κι αυτή η Τιμοξένη τέλος πάντων, προς τι τέτοια σκληρότητα;

Mr.Moog said...

Σπύρο, είσαι εκεί Σπύρο; Ανακάλυψα κάτι Σπύρο, δεν μπορώ να σου πω τώρα όμως, είναι εδώ. Έχεις mail Σπύρο; Πρέπει να σου μιλήσω, είναι πολύ σοβαρό.

Spyros Vlahos said...

Mr Moog,
στείλε μου, λοιπόν μέηλ
Γιατί τόση ένταση;
Τι τρέχει;

Mr.Moog said...

Σσσσστ... δεν μπορώ τώρα, είναι εδώ. Θα σου πω... κάτι πολύ σοβαρό... αλλά όχι τώρα... δεν μπορώ τώρα. Εσύ καλού κακού μην βγεις, περίμενέ με.

Spyros Vlahos said...

Mr Moog,
γιατί όλη αυτή η συνομωσία; Με τρομάζεις!

katerina said...

Σπύρο μου, δεν καταλαβα τι ακριβώς σημαίνει "το μπαίνω στο blog σου αλλά δεν μπορώ να βγω";;;
Λες λόγω καταγωγής να έχω τέτοιες μαγικές ικανότητες, να κρατάω τους επισκέπτες ....δια παντός στην χώρα μου;;;
Αν πραγματικά μπορείς να το επιβεβαίωσεις αυτό ...το αλα Κίρκη, παρακαλώ ενημέρωσε με, μου χρειάζεται να δω να καταλάβω πως μπορώ να το κάνω επαγγελματικά...
Πολλοι οι χημικοι Σπύρο μου πια...
Προσανατολίζομαι ...αλλου

ολα θα πανε καλα... said...

Εντάξει,βρε Σπύρο,πάρε αυτά βγήκες από τη μαύρη λίστα και μπήκες στην ολόλευκη.
:)
Καλησπέρα!

Spyros Vlahos said...

Κατερίνα (δηλαδή Κίρκη)(θηλικό του Krkegaard),
πατάω το κουμπί για επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα (τη δική μου) αλλά δε ... θέλει.
Από πού είσαι;
Και οι Φυσικοί ... αυγατίσαμε. Αλλά πού αλλού; Ήσουν καθηγήτρια;

Spyros Vlahos said...

Όλα θα πάνε καλά,
τώρα με κάνεις να πιστεύω ότι το αντίθετο του "πάραυτα" είναι "φέραυτα".

Και το γνωστό (σόκιν) ανέκδοτο : ποιο είναι το αντίθετο του "αρνιόμουνα";

Ντρέπομαι να το 'πω. Βρέσ' το μόνη σου ή στείλε μου μέηλ να σ' απαντήσω. Αλλά μπορεί και να το ξέρεις.

kelly alamanou said...

Κι'ετσι ελεγχόμενος πνίγεσαι........
Κι'όμως είναι τόσο ανακουφιστική η αίσθηση της ελευθερίας απο τις εικόνες για τον εαυτό............
είτε είναι δικές μας είτε των άλλων....

Anonymous said...

Κύριε Βλάχο.
Είμαι η θεράπων ιατρός των δύο κυρίων με τους οποίους αλληλογραφείτε περί κάποιας κυρίας, Τιμοξένης νομίζω.
Με συγχωρείτε που λαμβάνω το θάρρος αλλά επειδή συμπέρανα πως είστε κάτι περισσότερο από γνωστοί, σκέφτηκα να σας ενημερώσω.
Οι δύο κύριοι νοσηλεύονται από χθες σε ιδιωτική κλινική, Σινούρη. Μπορείτε να έρθετε σ’ επαφή με τη γραμματεία αν θέλετε για περισσότερες λεπτομέρειες, ωστόσο για να μην ανησυχείτε τυχών, τα συγκεκριμένα περιστατικά βρίσκονται σε ύφεση.
Παρακαλείτε η εν λόγω κυρία (Τιμοξένη), αν το επιθυμεί να επικοινωνήσει επίσης με τη γραμματεία.
Πληροφορώ επ’ ευκαιρία όποιον ενδιαφερόμενο, πως η κλινική μας δεν θα κλείσει τον Αύγουστο, οι κλίνες είναι περιορισμένες όμως και πως από φέτος άρχισε να λειτουργεί και το ΣΠSPA.
Φιλικά.
Μ. Βαρδάνογλου (ιατρός – υποψηφία βουλευτής της Ένωσης Κεντρ-πρασίνων).

Anonymous said...

Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τους πίνακές σας και για την ψυχραιμία που δείξατε επί του θέματος, υποδειγματική.
Μ. Βαρδάνογλου

Spyros Vlahos said...

Κέλυ,
αν τον αγαπάς τον εαυτό (που εμείς ξέρουμε ότι είναι ένας μύθος αυτός ο εαυτός) του ασκείς έντονη κριτική.
Για να καταλήξεις ότι την επόμενη στιγμή ... μιλάς με άλλο εαυτό κι ύστερα ξανά το Σύμπαν ανανεώνεται.
Είναι ένα πρώτο βήμα να ψάχνεις να βρίσεις τον εαυτό σου.

Spyros Vlahos said...

Κα Βαρδάνογλου,
ο εις εκ των δύο κυρίων, Ιωάννης Πέτσας, ζωγράφος, τυγχάνει φίλος μου εξ ίντερνετ. Ο έτερος τυγχάνει φίλος του προηγουμένου και πολύτιμος αρωγός εις τας δυσκόλους θυμικάς στιγμάς του Ιωάννου.
Ως θα γνωρίζετε ο Ιωάννης τελεί εν (ερωτικό) παροξυσμό με την προαναφερθείσα κα Τιμοξένη.
Επειδή μου γραφετε ότι νοσηλεύονται αμφότεροι, μόνον η λοίμωξις εξ απορριμάτων μου έρχεται εις τον νουν.
Θα επικοινωνήσω μαζί σας αλλά, φευ, κα Βαρδάνογλου, θα ήμην βαθύτατα υπόχρεος εάν, εις την αρτιωτάτην κλινικήν σας ο Ιωάννης τύχαινε και κάποιος ψυχολογικής υποστήριξης.
Όσαν αφορά την κα Τιμοξένην, μου είναι παντελώς άγνωστος, δεν την ερώμαι (παντρεμένος, πατήρ δύο ενηλίκων τέκνων, τι κουβέντα είν' αυτή!) και φρικιώ, μάλιστα, έμπροσθεν της ζημίας την οποίας δημιούργησε εις τον φίλτατον Ιωάννην.
Με τις καλύτερες ευχές μου ώστε το ίδρυμά σας να μεγαλουργήσει εις την παροχήν ιατρικών υπηρεσιών,
Σπυρίδων Δ. Βλάχος

Spyros Vlahos said...

Κα Βαρδάνογλου,
επανέρχομαι με άλλον θέμα.
Ήσαστε υποψήφιος του εν λόγω κόμματος, αυτό το ενθυμούμαι σαφώς.
Ένα γεγονός εις το οποίον με απατά η μνήμη είναι το εξής : αληθεύει ότι το κόμμα σας, στην προσπάθεια ανάδειξης του ανθρωπίνου προσώπου της Αθήνας, πρότεινε (εις τας προγραμματικάς του δηλώσεις) την κατάργησιν όλων των πρώτων ορόφων των πολυκατοικιών της Αθήνας με σκοπόν την ελεύθερην δίοδος του αέρος. Ισχυρίσθητε ότι τοιουτοτρόπως το νέφος θα εγίνετο πλέον παρελθόν.
Φωτίστε μου αυτήν την ΄προσωρινήν απώλειαν μνήμης.
Ευπειθώς
Σπυρίδων Δ. Βλάχος

Anonymous said...

Αγαπητέ κύριε Βλάχο του Δημητρίου.
Λυπούμεθα,αλλά η κυρία στην οποία αναφέρεστε είναι επίσης τρόφιμος στην κλινική μας και σήμερα, διέφυγε της προσοχής.
Έγινε η ανάλογη επίπληξη στο προσωπικό και δεν θα επαναληφθεί.
Δεν δυνάμεθα – λόγω αρμοδιότητας ασφαλώς – να λύσουμε τις όποιες απορίες έχετε επί όποιου Πολιτικού θέματος, παρακαλώ όπως απευθυνθείτε στους αρμοδίους.
Παρακαλώ όπως δεχθείτε τη συγνώμη του ιδρύματος, για την όποια ανησυχία ή ενόχληση.
Εκ της Διευθύνσεως
(Σινούριος Ψυχιατρική Κλινική)
ΥΓ: Η πληροφορία περί SPA ευσταθεί, αυτό όμως μην το εκλάβετε ως διαφήμιση.

katerina said...

Σπύρο, καταγωγή απο παπουδογιαγιαδες εκ μητρός......Σμυρνια, εκ πατρός Πολίτισσα.
Και καθηγήτρια....μονο τρέλας, καθαρής, ανατολίτικης τρέλας Σπύρο μου....

ολα θα πανε καλα... said...

@spyros vlahos:

Βρε συ,Σπύρο,αυτό είναι παλιό!Φυσικά το ξέρω αλλά σιγά να μην το πω και μάλιστα δημοσίως!
Τςτςτςτς....
(επίπληξις)
:)

ολα θα πανε καλα... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ολα θα πανε καλα... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Spyros Vlahos said...

Κατερίνα,
πότε θα μας φτιάξεις σουτζουκάκια σμυρνέϊκα;
Και τι επαγγέλεσθε, αν δεν γίνομαι αδιάκριτος;

Spyros Vlahos said...

Όλα θα πάνε καλά,
με σαστίζει η ... εγκύκλιος μόρφωσή σου!

Anonymous said...

Κύριε Πετσά, θέλω να σας δηλώσω ότι δεν δύναμαι να επιχειρήσω το ελάχιστον μαζί σας. Τούτο προκύπτει από την ενδελεχή ανάλυση της φωτογραφίας σας. Εσείς δεν ξέρω τι ζητάτε παρ΄εμού. Είστε μέσα στο πάιγνιον που ονομάζεται διαδύκτιον. Ολα είναι θεμιτά στην Ελλάδα της παρακμής. Αν επιθυμείτε μπορείτε να πάρετε μαζί μου ένα λουτρό στας Κορφούς σε αμμώδη ή όχι παραλίαν . Εκεί θά έχετε την ευκαιρία να δείτε αν σας αρέσω ή οχι και εν πάσει περιπτώσει να σας φύγουν οι απορίες.
Φιλάκια Σπύρο και μην αφήνεις να μας διασύρουν οι ζωγράφοι ( οι αυτοαποκαλούμενοι).
Ο Ψυχίατρος μένει κάτω από σένα !!!!!!
Τιμοξένη

Yannis Petsas said...

Αγαπητή Τιμοξένη, καθόλου δεν σκόπευα να έρθω στην Κέρκυρα, πιθανώς όμως τώρα να το σκεφτώ. Κι επειδή εδώ είναι διαδύκτιο όπως σωστά είπατε, η φωτογραφία είναι του παππού, μην παρασύρεστε απ' το φαινόμενον. Όσο για τον υπαινιγμό σας περί την επαγγελματική μου ιδιότητα, μάλλον έχετε δίκιο, θα ζητήσω τη διαγραφή μου από το επιμελητήριο.
Καλή σας νύχτα.

lenio said...

Μαλλον τα φωτα της ραμπας..εκλεισαν..

Spyros Vlahos said...

Lenio,
και μείναμε μόνοι μας με τον εαυτό μας από τον οποίο ζητάμε τη μέγιστη δυνατή επιβεβαίωση.

Yannis Petsas said...

Ναι, είναι λυπηρό να τελειώνει έτσι μια παράσταση, είναι λυπηρό οι άνθρωποι να είναι τόσο εσωστρεφείς... τέλος πάντων, πάμε γι' άλλα.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
όταν τελειώνει μια παράσταση, συνήθως αρχίζει μια άλλη. Κι οι άνθρωποι μπορούν να είναι και εξωστρεφείς. Σπορ που δεν το κάνεις σε 24ωρη βάση. Κάποια στιγμή πρέπει να μείνεις μόνος σου ν' αποτιμήσεις πού είσαι και πού πας.

Anonymous said...

Ερχομαι πρώτη φορά μετά από ένα σχόλιο σου που άφησες για τα παιχνίδια και την δύναμη που δεν εκμεταλλεύόμαστε στον Γιώργο Χρηστινίδη.

Εξαιρετικό το ποστ. Χαθηκα λίγο η αλήθεια με τα σχόλια αλλά τι σημασία έχει!

Καλησπέρες λοιπόν

lenio said...

Η παρασταση δεν τελειωνει ποτε..the show must go on..

Spyros Vlahos said...

Lenio,
σκέφτεσαι κάτι για τη ... μετά θάνατον ζωή;

Spyros Vlahos said...

Freedula,
καλώς ήρθες, εδώ το minimum configuration είναι να σκέφτεσαι. Πες ό,τι θέλεις και γράψε ό,τι θέλεις, αλλά σκέψου.
Πάω να 'δω το δικό σου.

lenio said...

Μμμμμ...ο θανατος ζει..και το μονο σιγουρο..η ζωη πεθαινει..

Spyros Vlahos said...

Lenio,
ευστοχότατο.
Κοίτα πιο κάτω ένα ποστ που έχω με τον Επίκουρο.

lenio said...

Where..my dear..could you please explain the..λαθος βιωσας..Ι count on you..

Anonymous said...

Εντυπωσιακό στα αλήθεια! Κάνε πάλι μια βόλτα αν έχεις χρόνο

Spyros Vlahos said...

Lenio,
Παρακάτω στο μπλογκ έχω αναρτήσει μια εικόνα με τη γνωστή ρήση του Επίκουρου για το θάνατο.
Εκεί σε παρέπεμψα.

lenio said...

συγνωμη σπυρος, but I've got to catch an early flight..see you then..and till then..be happy..

Spyros Vlahos said...

Lenio,
bon voyage, and I'll try to be happy.

Lorelei Am Rhein said...

Μια καλησπέρα, για να σού πω ότι τώρα είδα το σχόλιο που άφησες για τον "Μπρανκαλεόνε" στο μπλογκ
Le tatouage bleu
και απάντησα πολύ αργοπορημένα!
:-)

Spyros Vlahos said...

Lucy,
κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Lorelei Am Rhein said...

Σπύρο μου, χάρηκα που σε "ξαναείδα"!
Α, πα πα! "Τα δάκρυα (δεν) ταιριάζουν στην Ηλέκτρα"!

Μπορείς να λινκάρεις, το:
http://poetrywhispering.blogspot.com/

Φχαριστώ σε και ανταποδίδω!

:-))

Spyros Vlahos said...

Lucy,
εντάξει, το τσεκάρισα και το ... λίνκαρα.

KatArchimandritou said...

Δεν έχω κλεισει το μαγαζι.... απλα πηρα "ανευ αποδοχων" για λίγο ;-)
ολα οκ, και το μόνο που σκεφτομαι ειναι το απέραντο γαλαζιο και μόνο ...
οσο για το αν υπάρχει μετα θάνατον ζωη...το ελπίζω... γαιτι πιστεύω σε κάτι πολύ όμορφο και τέλειο σε κάτι που δεν χωράει ο ανθρώπινος νούς... υπάρχει ένα ΄"τέλος" ένας προορισμός...δεν είναι όλα μάταια..

Spyros Vlahos said...

EKA,
καλές διακοπές, να περάσεις καλά, θα σε περιμένουμε πίσω

Keep Dreaming said...

"Είν’ η ψυχή μου εν τω μέσω της νυκτός συγκεχυμένη και παράλυτος. Εκτός,εκτός αυτής γίνεται η ζωή της. Και περιμένει την απίθανον ηώ.
Και περιμένω, φθείρομαι,και ανιώ
κ’ εγώ εντός της ή μαζί της".

Κάποια πράγματα γίνονται απλά γιατί πρέπει να γίνουν.Νομίζουμε οτι έχουμε την ικανότητα να ελέγξουμε τα πάντα που αφορούν στο Εγώ μας. Οτι είμαστε υπεράνθρωποι. Λάθος μας. Εν προκειμένω, σκέψου πως κάτι αδιόρατο (η Ιδέα ίσως..) σε σέρνει και έχεις συρθεί εσωτερικά πριν καν το αντιληφθείς ("...εξωτερικά").

Spyros Vlahos said...

Ερασιτέχνισα,
δεν γίνονται πράγματα από μόνα τους, όλα έχουν αιτίες (αρκετές φορές άγνωστες σε 'μας οπότε λες ότι "πρέπει").
Το Εγώ μας είναι αυτό που ελέγχεται λιγότερο (εν προκειμένω μας ελέγχει).

ολα θα πανε καλα... said...

@spyros vlahos:

Ρε μανάρι,σου απάντησα...
:)
Κοίτα στη δεξιά πλευρά της σελίδας όπως βλέπεις το blog και κάνε ένα scroll down - δεν ξέρω,μανάρι,αν με πιάνεις.

Spyros Vlahos said...

Όλα θα πάνε καλά,
τις είδα, ένα μάτσο καμπύλες που θα κάνανε τον Ευκλείδη να φάει όλη τη ... Γεωμετρία του.
Κι ύστερα ψυχοπλακώθηκα.
Σκέφτηκα "μπορείς να πιάσεις έναν άγγελο (παλιότερη ανάρτησή μου) κι αν τον πιάσεις τι θα του δώσεις γι' αντάλλαγμα";
Και ξαναψυχοπλακώθηκα.
Αλλά μετά σκέφτηκα "όλα θα πάνε καλά".
Και ξαναψυχοπλακώθηκα διότι αυτό πρόκειται να γίνει ... μετά θάνατον.
Τώρα είμαι υπέροχα, ξέροντας μέχρι "πού με παίρνει"

ολα θα πανε καλα... said...

@spyros vlahos:

Δεν είναι και λίγο να ξέρεις μέχρι πού σε παίρνει(και σοβαρολογώ τώρα).
Τι να κάνει κανείς τη γεωμετρία του Ευκλείδη όταν βλέπεις ζωντανό μπροστά σου το θαύμα;Συμφωνώ...
Καλημέρα!

Spyros Vlahos said...

Όλα θα πάνε καλά, (σοβαρολογώντας)
βρίσκομαι σε μια κατάσταση αναζήτησης έκφρασης : η εικόνα ή τα λόγια διακινούν το μέγιστο περιεχόμενο; Έχω αποφύγει τα λόγια γιατί δεν θα μπορούσα να γράφω κείμενο, θα χανόμουν εκεί μέσα. Οι εικόνες, όμως, μου φαίνονται δεσμευτικές διότι αντιμετωπίζεται μια ιδέα τη φορά, αποκομμένη από όλο το συναισθηματικό γίγνεσθαι των υπολοίπων συνιστωσών. Και, κάπου αισθάνομαι, ότι δεν μπορώ να δώσω όλες τις αρμονικές του τι ακριβώς γίνεται μέσα μου σε real time.
Θέλω την (ειλικρινή) άποψή σου.

ολα θα πανε καλα... said...

@spyro vlaho,(σοβαρολογώντας)

Δεν έχει σημασία εδω η γνώμη μου(έτσι νομίζω)από τη στιγμή μάλιστα που λες ότι βρίσκεσαι σε διαδικασία αναζήτησης έκφρασης.
Για μένα η εικόνα είναι πάντα πιο δυνατή και την προτιμώ συχνά χωρίς λόγια.Όμως έρχεται στιγμή που μια φράση μπορεί να την ξεκλειδώσει(την εικόνα)να την "ανεβάσει" κιόλας,να την απο-καλύψει.
Η ειλικρινής απάντησή μου λοιπόν είναι ότι δεν ξέρω.

Spyros Vlahos said...

Όλα θα πάνε καλά,
νά 'σαι καλά.

Yannis Petsas said...

Σπύρο, άσε τις εικόνες να μιλήσουν, άσε τα πράγματα να κυλήσουν, έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς ν’ ανακόψεις καμιά πορεία.
Πήγαινε στη θάλασσα, πιες μια μπύρα, βάλε τα σκούρα σου γυαλιά κι άσε τη μοίρα να σου χτυπήσει την πόρτα, στο λέω σαν φίλος, τα άλλα δεν λένε τίποτα Σπύρο.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
σ' ακούω όχι μόνο σα φίλο αλλά και σαν επαϊοντα.
Το θέμα είναι ότι μου φαίνονται φτωχές οι εικόνες. Να μου 'πεις, έτσι κι αλλιώς, το οποιοδήποτε προϊόν δεν μπορεί να φυλακίσει την έννοια, κι όλα είναι προσεγγίσεις.
Δεν ξέρω.
Τις μπύρες θα τις πιω, αυτό είναι ... αδιαπραγμάτευτο.

Left Liberal Synthesis said...

Δεν ξέρω τι να απολαύσω,
Την έπιβεβαίωση μου μου ότι σ'αυτήν την χώρα η μιζέρια λειτουργεί ως αυθυποβολή; ή
Την για πολλοστή φορά απογείωση μου ,απο όσα ευρύχωρα,γεναιόδωρα προσφέρει η καθημερινή ταπεινή γνωριμία με το σιωπηλό ταλέντο ;

Spyros Vlahos said...

Left Liberal Synthesis,
γενικά απόλαυσε ό,τι σε κάνει ακόμα καλύτερο.

ΥΓ πάω για λινκ

Yannis Petsas said...

Σπύρο, για να σου φαίνονται φτωχές οι εικόνες πάει να πει πως ήδη είσαι πιο πλούσιος, ότι έχεις κι άλλα να πεις. Αυτό αξίζει να πιείς μια μπύρα παραπάνω... ύστερα θα 'ρθουν άλλες εικόνες και το πράγμα θα 'ναι όλο και πιο δύσκολο αλλά εκεί είναι το κόλπο, αυτό είναι που σε φτιάχνει, που σε κάνει μετά να πηγάινεις για μπύρες... είναι ένας φαύλος κύκλος Σπύρο, αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο.

Spyros Vlahos said...

Ρε 'συ Γιάννη,
δε ξεφεύγω, μάλλον, από τη ... δικτατορία των εικόνων.
Δεν παραπονιέμαι κι ούτε γκρινιάζω, πιθανό να έχω το πατροπαράδοτο καλλιτεχνικό μπλοκάρισμα. Έχω ν' ανοίξω να κάνω εικόνα βδομάδες τώρα. Κι έτσι υπέθεσα ότι στέρεψα.
Ποια είναι η συχνότητα έμπνευσής σου; Άσχετα αν το υλοποιείς ή όχι.

ΥΓ. Οι μπύρες είναι ιαματικές κι ίσως αποδεσμεύουν εικόνες στο κεφάλι, όπως είπες κι εσύ.

Yannis Petsas said...

Εξαρτάται από πολλά πράγματα, ή καλύτερα από τους άλλους. Άμα το σπίτι είναι γεμάτο έργα, γιατί να φτιάξεις καινούργια; Εγώ, δεν έχω στερέψει από ιδέες, ούτε μ' εμποδίζει κάτι στο να τις κάνω, έχω κάνει αρκετά μάλλον. . Τώρα δεν θέλω να πω τίποτα, αν θελήσω θα το πω.
Κλείδωσε κάπου ότι έχεις στην άκρη. Το άλλο πρωί θα θες να φτιάξεις κάτι καινούργιο, πώς έχεις πονοκέφαλο και παίρνεις μια ασπιρίνη; Έτσι.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
νομίζω ότι είναι σαν το ποδήλατο (ή το αεροπλάνο), αν σταματήσει πέφτει. Δε σταματάς να σκέφτεσαι και, κατ' επέκταση, δε σταματάς να κάνεις.
Και δε νομίζω ότι δεν έχει κάποιος κάτι να 'πει, αφού το μυαλό τριβελίζεται από εικόνες συνέχεια.
Απλώς, όπως σε ρώτησα, ζωγραφίζεις όταν είναι άσχημα τα πράγματα ή όταν είναι καλά;

Yannis Petsas said...

Σου απάντησα σχετικά στο Φαινόμενον, με ρωτούσες κάτι παρόμοιο. Δεν έχει σημασία, δεν αποτυπώνω μια συγκεκριμένη κατάσταση, τη χρησιμοποιώ. Δεν απεικονίζω την κατάσταση που δημιουργεί το συναίσθημα, το χρησιμοποιώ και φτιάχνω μια νέα κατάσταση, δεν έχει σχέση με 'κείνο που ζω καθημερινά, δεν είμαι δημοσιογράφος.

Δινονόη said...

υπάρχουν όμως και ανθρωποι που έχουν και χαμηλη αυτοπεποίθηση. Μ' αυτούς τι γίνεται? Πως συμπεραίνεις ότι ένας άνθρωπος "κρατάτει" πάντα τα καλύτερα ?
είσαι σίγουρος ότι κάποιος άνθρωπος δε νιωθει χαλια?
25 αυτοκτονίες και αποπειρες αυτοκτονίας στο Αγρινιο το τελευταιο ετος.
Που ειν η ζωή οεο?

Spyros Vlahos said...

ιάννη,
δεν είπα για συγκεκριμένη κατάσταση, είπα για κλίμα στο οποίο είσαι μέσα και ζωγραφίζεις.
Ζωγραφίζεις αν είσαι καλά ή άσχημα;

Spyros Vlahos said...

Δινονόη,
αυτό ακριβώς ήθελα να 'πω : ζωγραφίζεις γαιτί "δεν πάει άλλο" ή ζωγραφίζεις όταν υπάρχουν προβλήματα που να είναι αντιμετωπίσιμα; Ζωγραφίζεις έχοντας μια ψυχική ασφάλεια ή όταν δεν έχεις πού αλλού την κεφαλήν κλίναι;
Αυτός, βέβαια, που αυτοκτονεί το κάνει για να πάψει το (μη ελεγχόμενο) βουητό στο κεφάλι του.

Yannis Petsas said...

Ζωγραφίζεις γιατί δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, ζωγραφίζεις και για τους δύο αυτούς λόγους, είναι συγκοινωνούντα δοχεία αυτά τα πράγματα.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
σωστός.

Χρύσα Πανταζή said...

Σπύρο,
ίσως δεν ζωγραφίζεις γιατί αυτή η κουβέντα άναψε για τα καλά. Μπορώ να πω από τις καλύτερες που έχουν συνοδέψει τις εικόνες σου. Αλλά ίσως να φταίνε και οι μπύρες στα ξέφωτα, στις παραλίες έστω και στα μπαλκόνια.

Spyros Vlahos said...

Here comes a sun,
όχι τελευταία δεν μου κάνει όρεξη να ζωγραφίσω και αισθάνομαι ότι ... στέρεψα.
Ελπίζω νά 'αναι παροδικό, συμβαίνουν αυτά.
Μπύρες σεις ... παρακείμενες ψησταριές οδήγησαν σε μεγαλειώδεις κουβέντες για τέχνη. Ξαζωντανεύουμε, βλέπεις, την Εικαστική Κερκυραϊκή Ένωση. Υπήρχε ένταση αλλά, μάλλον, μιλώντας για τέχνη, δεν κάνεις τέχνη.

dreamlike said...

Από τότε που "ξετρύπωσες" το blog μου έχω πάρει από την αρχή τις αναρτήσεις σου. Σιγά σιγά -διότι αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι!- συνειδητοποιώ το πόσο μου αρέσει να διαβάζω αυτά που γράφεις, το πόσο με εκφράζουν, το ότι με ταξιδεύουν (...και με ξαναφέρνουν πίσω! Όλα μου τα λεφτά σε εισιτήρια μετ'επιστροφής -γιατί είναι πιο φτηνα- τα ξοδεύω, μου'χεις κάνει κακό!).
Αδύναμοι είμαστε -όντας άνθρωποι εξάλλου είναι λίγάκι λογικό-. Αυτή η αδυναμία είναι που μας κάνει να βλέπουμε αυτό που θέλουμε να δούμε. Η ιδέα που χτίζουμε για τον εαυτό μας μας εξουσιάζει γιατί την αφήνουμε να μας εξουσιάσει. Γιατί στην ουσία μας αρέσει να πιστεύουμε πως είμαστε αυτό που θα θέλαμε να είμαστε και δεν μας είναι διόλου δύσκολο να αφαιρούμε όσα στοιχεία του εαυτού μας δεν μας αρέσουνε.
...Προς το παρόν πάω να ετοιμάσω την βαλίτσα μου και ας ξεκινήσω βάζοντας μέσα τον εγωισμό μου...την φιλαυτία μου...την εγωπάθεια και την εγωλάτρειά μου... (...)

Spyros Vlahos said...

dream.....something (κακούργα, γιατί δεν έβανες εύκολο όνομα;)

όλη τούτη η διαδικασία είναι προετοιμασία να ψαχτώ καθρεφτιζόμενος στους άλλους.
Έχω να κάμω έκθεση ζωγραφικής περίπου 20 χρόνια. Ξεκίνησα το μπλογκ σαν μια ευκαιρία να δείξω (αυτάρεσκα) τα έργα μου. Στο κάτω-κάτω τους το χρωστάω, μου απάλυναν πολλούς πόνους.
Στην πορεία είδα ότι οι μπλόγκερς είχαν παρόμοια υπαρξιακά με τα δικά μου, από τα σχόλια που άφηναν. Από την άλλη μεριά πάω βόλτες κι εγώ σε διάφορα μπλογκ και βλέπω ότι είμαστε ένα μάτσο φοβισμένοι άνθρωποι που ψάχνουμε ζεστασιά.
Γι' αυτό δε γουστάρω τα μπλογκοπαίγνιδα και την ερωτική ποίηση (που είναι σωρό στα μπλογκς) γιατί δείχνουν ότι ή υποκρίνονται ή είναι κουτοί αυτοί που τα γράφουν.
Παρ' όλα αυτά, βρίσκεις κι αρκετά διαμάντια (ποιητικά) ψάχνοντας, δεν είναι όλα μαλακίες.
Τελοσπάντων, θα τα βρούμε κάποτε.
Νά 'σαι καλά να ανταλλάσσουμε επισκέψεις.

dreamlike said...

Έτσι είναι..
Φοβισμένοι άνθρωποι που ψάχνουν ζεστασιά... ή μπορείς να το πεις κι αλλιώς! Φοβισμένοι άνθρωποι που ψάχνουν να βρουν στους άλλους τον ίδιο πόνο που νιώθουν κι οι ίδιοι μέσα τους μήπως απαλύνει λίγο με την σκέψη πως δεν είναι οι μόνοι που νιώθουν έτσι...
Περίεργοι δεν είναι (είμαστε) οι άνθρωποι;

Υ.Γ. Μην με λες κακούργα διότι φοβάμαι μήπως μου δημιουργήσεις κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα και μετά εκτός από τα εισιτήρια ξοδεύω τα λεφτά μου και στους τρελογιατρούς!
Μήπως να το κάνω Κατερίνα; Βέβαια μπορεί το Αφροξυλάνθη να μου πηγαίνει καλύτερα (κατ'εσέ) αλλά τι να κάνουμε που άλλο όνομα διαλέξαν να μου δώσουν!

Spyros Vlahos said...

dream ... something
αυτό είναι και το μεγαλείο μας, πάντα νά 'μαστε στα πόδια μας και να παλεύουμε. Θα κάμω αυτές τις μέρες μια ανάρτηση μ' έναν πίνακα που ετοιμάζω, στο ίδιο περίπου θέμα.

ΥΓ. Όλες τις λέω (παιγνιδιάρικα) κακούργες, ακόμα και τη Λυκειάρχισά μου.
Βρήκα όνομα με ... πρεστίζ : Νίτσα (που είναι θηλυκό του ... Νίτσε)

Katerina said...

xA XA ......είμαι αόρατη στον καθρέφτη ....

Yannis Petsas said...

Αυτά μ' αρέσουν, αόρατες γυναίκες... την καλησπέρα μου.

Spyros Vlahos said...

Ocean Soul,
στον εαυτό σου (στα μάτια της ψυχής σου), όμως, όχι.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
τι κάνεις,ρε παιδί;
Ξεκίνησες τις διακοπές;

Yannis Petsas said...

Νοερώς, ήμουν πάντα φευγάτος. Κατα τ' άλλα το παλεύω.

Χρύσα Πανταζή said...

Γιατί έχεις θέμα με την ερωτική ποίηση? Γιατί να υποκρίνονται όσοι τη γράφουν και τη δημοσιοποιούν? Δεν ξορκίζουν έτσι ένα φόβο? Κουτοί. Αν και πάντα μετά από έναν τελειωμένο έρωτα αισθανόμαστε κουτοί, γιατί άραγε σαν τρελλοί επιθυμούμε να ξαναπέσουμε σ' αυτή την κουταμάρα? Μήπως γιατί και πάλι υπερβαίνουμε έτσι φόβους και πιο πολύ την ματαιότητα του φόβου του θανάτου?

Spyros Vlahos said...

Here comes a sun,
(α) όταν ήμουνα έφηβος έγραφα ημερολόγια, μέσα στα οποία ήταν κι ένα σωρό ποιήματα (είχα ... αυτοπροσδιοριστεί Ποητής και τού 'δινα και καταλάβαινε). Τώρα που είμαι 55 τα ξανάπιασα αυτά τα ημερολόγια, σκανάρησα όλες τις σελίδες και γράφω σχόλια δίπλα, λες και κάνω κριτική σ' έναν ποιητή. Έτσι ξαναζώ την εφηβεία μου από την αρχή.
Περιττό να σου 'πω ότι έχω φτάσει μόνο στο όγδοο (εκεί που γίνομαι φοιτητής), παρακάτω δεν αντέχω να πάω επειδή βομβαρδίζομαι από το παρελθόν μου με ... μαλακίες. Θυμάμαι ότι το μόνο που ήθελα ήταν να 'βρω μια σύντροφο και, μη βρίσκοντας, επένδυα όλο αυτό το μπούκωμα σε ... φυινοπωρινή μελαγχολία. Έτσι, έχοντας ζήσει αυτό το σπορ, το απομυθοποίησα. Και ξεκαθάρισα ότι όντως ο Ελύτης (κι άλλοι) είναι μεγάλοι Ποιητές διότι δε γράφουν ό,τι παπαριά τους κατεβεί αλλά κάθονται βδομάδες κι αποστάζουν την κάθε λέξη ώστε να σε γεμίσουν εικόνες με τον ελάχιστο δυνατό θόρυβο.
(β) Δεν τά 'χω με τον έρωτα, παρ' όλο που είμαι μεγάλος πια για να ερωτευτώ. Θα τό 'θελα πάντως, αλλά ένα σωρό πράγματα χάσαμε στη ζωή, ακόμα ένα, δε χάλασε ο κόσμος. Συνεπώς δεν τά 'χω μ' αυτούς που ερωτεύονται, διότι αυτοί λάμπουν και σου μεταδίνουν μια μικρή ανάκλαση φωτός και ομορφαίνουν τον κόσμο γύρω τους με το χαμόγελό τους.
Τά 'χω με το διαρκή πόνο της απόρριψης από ένα γκόμενο (γυναίκες είναι οι περισσότερες που ... διατρίβουν στην Ποίηση) ο οποίος δεν τολμάει να γίνει Ρούλα Βροχοπούλου, αλλά γκαστρώνει την Ποίηση, γεμίζοντας το ίντερνετ με αυτάρεσκες προσωπικές ιστορίες, που δεν έχουν κανένα αντικειμενικό ενδιαφέρον. Αν βγάλεις τον πόνο σου στην αγορά, να 'δουν όλοι τι ωραίος και βαθύς που είναι, το πιο πιθανόν είναι να μην είναι πόνος αλλά, απλά, πληγωμένος εγωισμός. Όταν σου πληγώνουν τον εγωισμό (θεωρώντας σε μαλάκα) αυξάνοντας το πάγιο της ΔΕΗ αδικαιολόγητα, γιατί δε γράφεις ποίημα; Διότι τα ταπεινά, καθημερνά δεν είναι "πιασάρικα" ενώ τα "βαθειά" συναισθήματα πουλάνε.
Συμφωνώ ότι όλοι θέλουμε ένα χάδι, γι' αυτό είμαστε στο γουέμπ, άλλωστε, και συζητάμε. Από την άλλη μεριά ας συζητήσουμε για κάτι καινούριο, πρωτότυπο, ιαματικό (σαν τέτοιο). Ας είμαστε ειλικρινείς ως προς τα συναισθήματά μας (όσο μπορούμε) κι όχι διαφημιστές του ίδιου μας του πονου, πράγμα το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα (η διαφήμιση).
(γ) το φόβο του θανάτου, σύμφωνοι, τον ξορκίζουμε με τον έρωτα. Πάλι θα αναφερθώ στην ηλικία μου (κι ας φαίνομαι γκρινιάρης κωλόγερος) για να σου αναφέρω ότι δε με παίρνει πια να ασχολούμαι με τζιριτζάντζουλες (οι φιοριτούρες στα επτανησιώτικα, μανάρι κάτι έμαθες πάλι σήμερα) και ψάχνω μεγαλύτερη διείσδυση (πρέπει νά 'χει σχέση με έρωτα, αν θυμάμαι καλά) προς τα μέσα, προς την ψυχή μας. Δε μισώ, απλώς βαριέμαι. Δε βρίζω, απλώς ειρωνεύομαι. Δεν βαρυγκομώ, απλώς ψάχνω άλλο μπλογκ που νά 'χει κάτι να μου 'πει.

ΥΓ. Κι όποιος με κατηγορήσει για αλλαζονεία, να του ... καεί το βίντεο (μ' ακούς Γιάννη;)

Yannis Petsas said...

Σ' ακούω Σπύρο μου, πολύ καθαρά... ταξιδάκια Σπύρο, πάρε αυτή τη μελαγχολία και κάνε ταξιδάκια... και που ξέρεις; Θα βρεις ένα απόμερο μέρος κάπου και θα την πνίξεις, τη βρώμα.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
δεν έχω μία, πού να πάω; Έχω χρόνια να κάνω διακοπές.

Yannis Petsas said...

Συγνώμη Σπύρο, είμαι ηλίθιος... πάντως αν έρθεις Αθήνα θα χαρώ να σε φιλοξενήσω, εκεί που σου 'λεγα.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
ηλίθιος δεν είσαι, μακάρι νά 'ταν κι άλλοι τόσο έξυπνοι σαν εσένα!
Δε θα έρθω, αλλά σ' ευχαριστώ για την πρόταση.
Δε θά 'ταν 'ασχημο κάποια φορά να βρισκόμαστε στ' αλήθεια. θα μπορούσαμε να ... βριστούμε κι από κοντά

Anonymous said...

Hi Spiros
Πράκτορές μου στο νησί σε μάτιασαν λίγες μέρες πρίν σε παραλιακό ταβερνείο περιοχής Γαρίτσας να ορέγεσαι με κράσους και άλλους τινές μεζέδες παρεούλα με δυό τρία άλλα αρσενικά. Η έλλειψη γυναικείων υπάρξεων θεωρήθηκε σωστή ενέργεια λόγω και του επικρατούντος καύσωνος.
Κάνε άφθονα λουτρά θαλάσσια και πάντα να δημιουργείς σου εύχομαι .
Τα σέβη μου στον εξαίρετο Πετσά .
Φιλάκια Τιμ

Yannis Petsas said...

Ανταποδίδω, τα σχόλια πέρασαν 5 φορές τον Ρουβίκωνα ως τώρα... που θα πάει αυτή η δουλειά;

Spyros Vlahos said...

Τιμοξένη,
άρα δε βρίσκεσαι στο νησί. Τότε πώς με είδες να πετάω τα σκουπίδια εκείνη την ... αποφράδα Κυριακή;
Και, ναι, γίνονταν καλλιτεχνικές ζυμώσεις στη Γαρίτσα για ανασύσταση του σωματείου των ζωγράφων.
Εντέλει, ποια είσαι; Έχω μπερδευτεί. Δώσε ένα hint, τελοσπάντων.

Spyros Vlahos said...

Γιάννη,
ακριβώς από πάνω σου είναι η Τιμοξένη. Θαυμάζω την ψυχραιμία σου.
Κάνε πως δεν τό 'δες.

Yannis Petsas said...

Σπύρο, μ' ανησυχείς. Της ανταπέδωσα και τα σέβη μου... είμαστε μεγάλα παιδιά Σπύρο, παίζουμε - χάνουμε, αυτό είναι όλο.

Λακων said...

Λοιπόν Σπύρο μια ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας ακόμα και αν είναι λανθασμένη μπορεί να αποβεί θετική. Όταν αρχίζεις να πιστεύεις κάτι πολύ έντονα, μπορείς να πετύχεις ακατόρθωτα πράγματα..

John said...

Λάκωνα,
λες; Δε θα σε διαψεύσει η ζωή; Coelio;
Να το πειραματιστούμε

ολα θα πανε καλα... said...

Ωρε μανάρι,

Καλημέρα περα ως πέρα,από Παλαιοκαστρίτσα μέχρι Λευκίμμη.

Πότε,ωρε Σπύρο,θα γράψεις φρέσκο ποστάκι;Όταν τα σχόλια φτάσουν σε αριθμό την ημερομηνία των εγκαινείων Κωνσταντινουπόλεως;;;

Εγέρασα,ωρέ παιδιά,40 χρόνους κλέφτης!
:))))))))))))